聽一次痛一次orz

In this world you tried
Not leaving me alone behind
There's no other way
I'll pray to the gods let him stay

The memories ease the pain inside
Now I know why

All of my memories keep you near
In silent moments, imagine you here
All of my memories keep you near
Your silent whispers, silent tears

Made me promise I'd try
To find my way back in this life
I hope there is a way
To give me a sign you're okay
Reminds me again it's worth it all
So I can go on

All of my memories keep you near
In silent moments, imagine you here
All of my memories keep you near
In silent whispers, silent tears

Together in all these memories
I see your smile
All the memories I hold dear
Darling you know I love you till the end of time

All of my memories keep you near
In silent moments, imagine you here
All of my memories keep you near
Your silent whispers, silent tears

All of my memories......

你曾經努力嘗試
不想把我一人獨留於這個世界
除了向神祈禱『讓他留下』
我別無他法

現在我終於知道
為何回憶能減輕其中的苦痛

所有的回憶令我覺得 你常伴左右
寂靜的瞬間 想像你就在這裡
所有的回憶讓我認為 你就在身邊
你無聲的嘆息 靜默的眼淚

曾對你許下諾言
『我會試著找尋回到生活常軌的路』
希望有什麼徵兆
能告訴我你在那裡過得很好
能讓我再次想起 這一切都是值得的
如此我才能繼續走完餘生

所有的回憶令我覺得 你常伴左右
寂靜的瞬間 想像你就在這裡
所有的回憶讓我認為 你就身邊
你無聲的嘆息 靜默的眼淚

不斷的在這些回憶裡
我看到你的笑容
珍愛地 我緊擁著所有回憶
親愛的你知道我愛你 永遠 直到時間的盡頭

所有的回憶令我覺得 你常伴於我左右
寂靜的瞬間 想像你就在這裡
所有的回憶讓我認為 你彷彿在我身邊
無聲的嘆息 靜默的眼淚

所有的回憶……

arrow
arrow
    全站熱搜

    undine3958 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()