一直以來很喜歡的一首歌…但真是TMD的難翻啊啊啊…
原文很優美,翻得不好請見諒orz



If I tell you
Will you listen?
Will you stay?
Will you be here forever
Never go away?

Never thought things would change
Hold me tight
Please don't say again
That you have to go

A bitter thought
I had it all
But I just let it go
Hold your silence
It's so violent since your gone

All my thoughts are with you forever
Until the day we'll be back together
I will be waiting for you

If I had told you
You would have listened
You had stayed
You would be here forever
Never went away
It would never have been the same
All our time
Would have been in vain
Cause you had to go

The sweetest thought
I had it all
Cause I did let you go
All our moments
Keep me warm when you're gone

All my thoughts are with you forever
Until the day we'll be back together
I will be waiting for you

如若我向你傾訴 
你會聆聽嗎?  
你會駐足嗎?
你會永遠停留於此
絕不離去?

從未想過世事變遷
抱緊我
請別再說 別說
你必須離去

苦澀念想
縈繞我心 
但我只是 放手
擁抱你渺無的音訊
自你離去以後 如此狂暴的沉寂

我永遠想著你
直到我們一同回去的那日
我將一直等待著你

如若我曾向你傾訴
你就會聽從
就會留下
你將停留於此 永遠
絕不離去
如此一來 則不曾和現實相同
你我之間的所有時光
將不會白白犧牲
只因你必須離去

甜美思緒
縈繞我心
因我確實已讓你離去
你我之間的每個瞬間
讓我得以溫暖 自你離去之後

我永遠想著你
永遠等待著你
直到我們一同回去的那日

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    undine3958 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()